“Sedih Saya Teng0k…”- Ayda Jebat Terkejvt Lihat Kulit Anak, Rupanya Ini Yang BerIaku!

Di Instagram, penyanyi dan pelakon, Ayda Jebat melvahkan rasa r1sau sebaik sahaja melihat keadaan kulit anaknya, Ana Nayla yang kini berusia 10 bulan. Menurut Ayda, kulit anaknya menjadi kemerah-merahan pada bahagian muka dan badan secara t1ba-t1ba.

Berkongsi keb1mbangan itu di akaun Instagram (IG) Story miliknya, Ayda memberitahu sed1h melihat keadaan anaknya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Princess Ana Nayla (@ananaylaofficial)

Bangun pagi nampak baby macamni. Sesiapa tau kenapa? Allerg1c or anything? Pernah kena to you baby tak? Sed1h kita tengok dia. Satu badan macamni.

Menerusi posting yang dimuat naik, Ayda turut menyertakan beberapa keping gambar yang memperlihatkan keadaan tubuh badan Ana yang dipenuhi bintik merah. 

Tidak tahan melihat keadaan anaknya, Ayda dan Nabil kemudian membawa Ana Nayla ke h0spital bagi merujuk kepada doktor pakar kanak-kanak.

Lewat malam semalam, menerusi kemas kini terbaharu IG miliknya anaknya, Ayda memberitahu kemungkinan Ana mempunyai alah4n dengan ubat yang diberikan.

Update keadaan sekarang. Dekat muka semakin banyak. Doktor kata baby maybe allerg1c ubat yang baby makan (sebab baby demam, flu and batuk) or apa yang mommy makan. Alhamdulillah masih boleh tersenyum. Doakan baby cepat sembuh ya semua.

Ujar Ayda, Ana mungkin mempunyai al4han ubat. Oleh itu, dia memohon doa kepada semua agar anaknya itu segera sembuh dan kembali ceria seperti sebelum ini.

Entri berkenaan turut mendapat perhatian pengikutnya yang rata-rata mend0akan kesihatan puterinya.

Tanggal 1 Januari lalu, genap setahun usia perkahwinan Ayda dan Nabil.Cahaya mata sulung mereka dilahirkan pada 21 September tahun lalu.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Gempak, Oh Bulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sedih Saya Teng0k…”- Ayda Jebat Terkejvt Lihat Kulit Anak, Rupanya Ini Yang BerIaku!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*