“Afwa terlebih ramah” – Untung afwa didukung penceramah terkenal Ustaz Wadi Anuar

Anak kedua penyanyi kesayangan ramai, Dato’ Seri Siti Nurhaliza iaitu Muhammad Afwa menjadi tumpuan media dan peminat sejak kelahirannya lagi. Memiliki wajah comel dan kulit yang putih gebu, Afwa mempunyai peminatnya yang tersendiri.

Sebuah rakaman video telah tular di laman aplikasi Instagram milik Dato Siti Nurhaliza apabila video tersebut memaparkan Muhammad Afwa yang sedang didukung oleh seorang penceramah terkenal iaitu Ustaz Wadi Annuar.

Menurut Dato Siti Nurhaliza, Muhammad Afwa kelihatan malu-malu dengan Ustaz Wadi dan bila didukung oleh ustaz kelihatan Afwa ingin bermain-main dengan mikrofon yang berada di tepi telinga Ustaz Wadi Annuar.

Kebelakangan ini Dato Siti Nurhaliza dilihat semakin banyak menghadiri kuliah agama dan juga bertemu dengan ramai penceramah terkenal malaysia. Dato Siti juga kelihatan sangat menjaga penampilan muslimahnya walaupun masih berjinak dengan nyanyian.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Nurhaliza Tarudin (@ctdk)

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen meninggalkan komen yang beruntung Muhammad Afwa kerana didukung oleh seorang insan yang sangat dihorm4ti dan hebat yang disayangi oleh semua orang.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Instagram ctdk

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Afwa terlebih ramah” – Untung afwa didukung penceramah terkenal Ustaz Wadi Anuar"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*