[VIDEO] Anak Awie Raih Perhatian SeIepas Buat Trend Di Tiktok

Terpesona dan tak jemu mata memandang wajah anak penyanyi Awie! Sedar tak sedar dah bergelar anak dara puteri-puteri Arni Nazira ni. Macam kembar pun ada. Semakin cantik dan ayu persis ibu mereka ketika muda.

Menurut perkongsian dilaman Tiktok, Puteri Aleeya Antasha, 21 telah memuatnaik satu vide0 ‘trend’ gambar yang diambil semasa kecil dan juga semasa dan telah mendapat perhatian ramai sehingga kini meraih tontonan lebih 1.3 juta jumlah tontonan.

Menurut perkongsian ekslusif Arni Nazira bersama Nona, Puteri Aleeya Antasha, 21, dan Puteri Aleefa Antasha, 19, masing-masing kini sedang melanjutkan pengajian di sebuah kolej yang sama sekitar Kuala Lumpur dalam bidang event management.

Disebabkan minat serta hubungan dua beradik ini sangat rapat, kedua-duanya memilih bidang pengajian yang sama.

Puteri Aleeya Antasha dan Puteri Aleefa Antasha merupakan zuriat hasil perkahwinan Arni yang pertama bersama penyanyi rock tanahair, Awie namun mereka bercer4i pada tahun 2006.

VIDEO :

Arni kini bahagia bersama suami tercinta, Wan Mohd Hazrie Wan Mokhtar yang merupakan seorang usahawan. Mereka dikurniakan 3 anak iaitu Wan Muhammad Mua’dz, 11, Wan Ayesha Maserra, 9, dan Wan Muhammad Mushrief, 6.

Puteri Aleeya juga rajin mengambil tahu tentang adik adiknya yang lain. Disebabkan itulah dirinya menjadi lebih matang, bertanggungjawab dan berdikari.

Memandangkan Puteri Aleeya tinggal di asrama maka kami jarang berjumpa. Hanya pada hujung minggu jika ada masa terluang kami akan bertemu.

Selain mewarisi raut wajah ibu, Puteri Aleeya dan Puteri Aleefa juga bertuah kerana memiliki kulit yang putih bersih serta mulus.

Arni atau nama sebenarnya, Arni Nazira Anuar kini bahagia bersama kehidupannya sebagai suri rumahtangga sepenuh masa.

Menurutnya, dia sangat bahagia dan selesa dengan rutin hariannya sebagai isteri dan ibu.

Sekitar tahun 90an, Arni popular dengan lagu berjudul ‘Cinta Antara Benua’ serta memiliki raut wajah yang lembut dan ayu.

Kini hampir 12 tahun Arni menyepikan diri dari bidang seni setelah mendirikan rumahtangga buat kali ke-2 pada tahun 2009.

Anak jati Terengganu ini mula digilap bakatnya menerusi pertandingan nyanyian Asia Bagus 1996. Antara filem lakonan Arni ialah Nafas Cinta (1998) dan Bara (1999).

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Anak Awie Raih Perhatian SeIepas Buat Trend Di Tiktok"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*