Rupanya Dah Status Jutawan, Ini Jawapan Siti Nordiana!

Penyanyi dan juga pelakon terkenal Siti Nordiana Alias yang lebih mesra disapa dengan nama Nana, tiba-tiba jadi bualan di negara seberang baru-baru ini.

Ini kerana selebriti berumur 37 tahun ini telah dilabel sebagai seorang yang berstatus juatwan oleh seorang influncer dari negara jiran kita itu.

Bukan itu saja, Nana juga dilabel sebagai salah seorang penyanyi pop yang terkaya di Malaysia.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Siti Nordiana Alias (@sitinordiana)

Siti Nordiana telah dilabel sebagai jutawan oleh seorang inflencer dan youtuber terkenal dari Indonesia, menerusi satu video yang menjadi tul4r juga.

Menjawab label yang diletakkan kepadanya, Siti Nordiana akhirnya memberi sedikit kenyataan.

Tentang status itu, Nana berkata dia hanya mahu aminkan saja.

“Syukur alhamdulillah, semua yang saya ada sekarang ini merupakan satu nikmat dan rezeki yang hadir daripada Allah. Oleh itu, sama ada saya kini sudah pun bergelar jutawan atau pun tidak, sukar untuk saya menjawab persoalan berkenaan.”

“Apapun, terima kasih banyak buat semua yang mendoakan saya dan semoga masin lah mulut kalian tu yang mengatakan saya kini merupakan seorang berstatus jutawan. Terima kasih banyak.”

Memberi repson tentang video tersebut, Siti Nordiana kaui dah menontonnya dan masa mula menonton, memang rasa terkejvt juga.

“Secara jujur, memanglah saya agak terkejvt ketika menonton sendiri video berkenaan. Akan tetapi, dalam hati, saya terus aminkan saja sebab manalah tahukan, satu hari nanti ianya akan menjadi kenyataan. Insya-Allah, sebab setiap kata-kata itu merupakan satu doa juga.”

Itulah respon dari Siti Nordiana atau Nana tentang video dari negara jiran tentang pendapat yang diraih olehnya.

Untuk infi, nama Siti Nordiana naik mendadak setelah menjadi juara dalam rancangan Gegar Vaganza, dan mula mendapat banyak show selain aktif dalam bidang perniagaan.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : mStar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Rupanya Dah Status Jutawan, Ini Jawapan Siti Nordiana!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*