“Biar Karyamu Berbicara..”-Hanya 2 Hari Kutipan RM2 Juta, Filem Mat Kilau Terus Dapat Sambutan

Filem Mat Kilau yang menjadi bualan hang4t kini telah pun berjaya mengutip RM2 juta pada hari kedua tayangannya di pawagam. Sebuah filem arahan pengarah berbakat besar, Syamsul Yusof ini sememangnya sesuatu yang sudah lama tiada seumpamanya.

Dibintangi pula oleh barisan pelakon hebat seperti Adi Putra, Fattah Amin dan ramai lagi. Memang sesuatu yang cukup mengagumkan! Sebelum ini Syamsul Yusof berkongsikan tempat duduk penuh ditempah pada hari pertama tayangan filem Mat Kilau ini.

Memang cukup luarbiasa penangan filem Mat Kilau: Kebangkitan Pahlawan ini. Malah pada hari pertama tayangannya juga ada segelintir penonton yang datang ke pawagam dengan lengkap berpakaian seperti seorang pahlawan melayu.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Syamsul Yusof (@syamsulyusoffilm)

Lebih meng4gumkan apabila memasuki hari kedua tayangannya ini di pawagam, filem Mat Kilau ini berjaya meraih kutipan RM2 juta dalam masa dua hari. Wah, satu yang cukup hebat yang terjadi dalam industri hiburan tanah air!

Di ruangan komen, rata-rata rakan selebriti dan warganet mengucapkan kata-kata tahniah atas kejayaan kutipan RM2 juta dalam masa dua hari ini. Berikut antaranya:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber :  HCL

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Biar Karyamu Berbicara..”-Hanya 2 Hari Kutipan RM2 Juta, Filem Mat Kilau Terus Dapat Sambutan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*