“Semua tu karvt” – Did4kwa PukuI Orang, Penjelasan Sharnaaz Buat Ramai Terkejvt

Semalam genap seminggu pelakon Sharnaaz Ahmad telah dibebaskan daripada tah4nan rem4n selepas dirinya did4kwa terlibat melakukan keker4san terhadap salah seorang penduduk sebuah kondominium di Segambut baru-baru ini.

Pelakon Sharnaaz Ahmad juga tampil memberikan penjelasan susulan ins1den yang berlaku di sebuah kondominum di Kuala Lumpur baru-baru ini.

Selepas mendiamkan diri selama seminggu, akhirnya pelakon itu tampil menjelaskan hal sebenar yang terjadi menerusi perkongsian video berdurasi lebih 3 minit yang dimuat naik di akaun Instagramnya @sharnaazahmad.

VIDEO:

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ™ (@sharnaazahmad)

Menerusi perkongsian video di Instagram, Sharnaaz atau nama sebenarnya, Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad menaf1kan tudvhan yang mend4kwa dia menend4ng serta menvmbuk pengadu seperti yang dilap0rkan sebelum ini.

Sharnaaz yang mengatakan dirinya tak boleh melihat keadaan orang dit1ndas menyebabkan dia terus bertindak untuk meler4ikan pergadvhan tersebut namun ak1batnya berlaku pula ins1den yang tak diingini.

Kini, dia hanya menunggu untuk keputusan akhir mahkamah kerana segala kertas s1asatan juga telah dihantar kepada pihak Timbalan Pend4kwa Raya dan mahu k3s ini diselesaikan dengan segera.

Tenang betul eh Sharnaaz explain hal ni… Apa-apa pun terbaik lah Mamu!

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Lobakmerah/mediahiburan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Semua tu karvt” – Did4kwa PukuI Orang, Penjelasan Sharnaaz Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*