Tampil Secara ‘Live’, Bekas Pengurus Beri Pesanan Padu Buat Mak Wan Latah Selepas Lap0ran P0lis Dibuat Terhadapnya

Selis1h faham antara bekas pengurus peribadi dan pelakon senior, Mak Wan Latah nampaknya masih belum lagi selesai, susulan kedua-dua pihak tampil mengelvarkan kenyataan masing-masing.

Mak Wan sebelum ini tampil menjawab segala tuduhan bekas pengurus peribadinya sebagai satu f1tnah dan turut menyifatkan Mell ‘sak1t otak’ kerana mendedhkan segala perkara yang tidak pernah dilakukannya.

Sehubungan dengan itu, bekas pengurus peribadi tersebut telah membuat video secara ‘live’ di Tiktoknya dan meminta MakWan supaya berhenti meneg4kkan benang yang basah apatah lagi dia membuat lap0ran p0lis mengatakan yang dirinya diftnah Mell.

Menerusi rakaman yang direk0d oleh pengguna Tiktok yang dikenali sebagai wawa09 dan dikongsikan semula di Tiktoknya, Mell tampil membuat lu4han dan menyuruh pelakon senior itu berhenti men1pu serta meninggalkan segala am4lan syrik yang dilakukan.

Dia juga akui masih sayang kepada pelakon yang dipanggil ‘ibu’ itu walaupun telah dikh1anati acap kali.

Tidak hanya itu, dia yang membuat ‘live’ dalam keadaan sebak turut memaklumkan sangat menghargai jasa pelakon wanita tersebut yang dianggap sebagai ibu sendiri.

Namun, dia berharap semoga Mak Wan Latah insaf dan tidak lagi mengganggu orang lain dengan amalan khurafat.

Di akhir video itu, Mell meminta agar Mak Wan menjaga diri memandangkan dia sudah berusia dan mematuhi segala pant4ng lar4ng yang sering diamalkan seperti tidak boleh lalu di bawah ampaian dan lain-lain lagi.

Perkongsian berkenaan telah menimbulkan komen daripada warganet yang menyatakan bahawa riak muka Mell jelas menunjukkan bahawa dia sangat menyanyangi MakWan.

Namun, ada juga diantara mereka berharap supaya masalah ini tidak dikongsikan terus ke laman sos1al kerana ia merupakan satu a1b sesama mereka dan tudvhan-tudvhan yang agak berat itu tidak lagi dibualkan kerana sangat sensit1f untuk digadvhkan secara umum.

VIDEO :

@wawaaaaaa.09 Semoga dipermudahkan segala urusan.. Doa yg baik2 saja. #makwanlatah #fypppppppppppppp #masukberanda #fyp ♬ original sound – wawa_husain 💙💛

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : viral.my

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tampil Secara ‘Live’, Bekas Pengurus Beri Pesanan Padu Buat Mak Wan Latah Selepas Lap0ran P0lis Dibuat Terhadapnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*