Cubaan Cu1ik Anak Pelakon, Ini Reaksi Pihak P0lis Buat Ramai Pelik

PETALING JAYA: Tiada sebarang laporan polis dibuat pelakon dan penyanyi, Lufya Omar selepas mendakwa dirinya diserang seorang individu ketika cuba menyelamatkan puterinya, Laana Haura daripada dicu1ik di sebuah taman permainan di sekitar Kota Damansara, dekat sini, kelmarin.

Mengesahkan perkara itu kepada Utusan Malaysia, Ketua Polis Daerah Petaling Jaya Asisten Komisioner Mohamad Fakhruddin Abdul Hamid berkata, setakat ini tiada laporan diterima pihaknya.

Bagaimanapun, kata beliau, m4ngsa diminta tampil membuat laporan mengenai dakwaan berkenaan untuk siasatan lanjut.

“Kita menasihatkan mngsa supaya tampil membuat laporan untuk siasatan lanjut,” katanya ringkas ketika dihubungi di sini hari ini.

Melalui permehatian di ruang komen, ramai mula pelik dan tertanya-tanya mengapa Lufya masih belum buat laporan P0lis kerana ia melibatkan jen4yah dan keselamatan mereka sekeluarga

Terdahulu, menerusi entri Instagram, pelakon itu berkongsi keadaan wajahnya terkini yang dilihat mempunyai kesan kecederaan akibat diserang penculik tersebut.

Katanya, individu itu memukulnya menggunakan batang kayu sehingga menyebabkan kecederaan pada wajah dan badannya.

Kejadian itu didakwa berlaku kira-kira pukul 5 petang ketika dia dan anaknya berada di taman permainan Kota Damansara.

Lufya berkata, setiap wanita terutama bergelar ibu perlu mempunyai ilmu asas mempertahan diri agar dapat melindungi diri dan anak jika kejadian seperti ini berlaku.

Dalam pada itu, Lufya juga menekankan orang ramai harus sentiasa berwaspada selain memohon agar mendoakan kesembuhan dirinya.

kredit: UTUSAN

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : http://trendingsangat.pw/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Cubaan Cu1ik Anak Pelakon, Ini Reaksi Pihak P0lis Buat Ramai Pelik"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*