[VIDEO]”Orang kata muka jarang senyum, Hari ni Abg Kilau senyum buat semua” – Datuk Adi Putra

Selama lebih dua tahun, pelakon kelahiran Singapura, Datuk Adi Putra, sepi daripada projek perfileman kerana pandemik Cov1d-19. Sejak beberapa minggu lalu, dengan tayangan filem yang bermain di bibir ramai kini iaitu filem Mat Kilau, namanya kembali menjadi sebutan.

Adi Putra, 41 tahun, diberi watak tokoh dan pejuang bersejarah, Mat Kilau. Walaupun sudah beberapa minggu telah ditayangkan filem Mat Kilau masih menjadi sebutan ramai dan juga perhatian yang diberikan kepada Datuk Adi Putra juga makin bertambah.

Terkini, dalam sebuah wawancara bersama Datuk Adi Putra, beliau menjelaskan bahawa memang beliau seorang yang mempunyai raut wajah yang serius dan jarang untuk beliau melontarkan senyuman jika tidak perkara yang membuatkan dirinya senyum atau ketawa.

Menurutnya lagi, beliau juga suka senyum tetapi dirinya risau yang jika terlebih memberikan senyuman, nanti senyuman itu akan “manis” sambil tersenyum lebar. Katanya lagi beliau juga selalu tersenyum di dalam hati walaupun jarang tersenyum pada luaran.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by ADI PUTRA #taatpadayangsatu (@adpadiputra)

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang “jatuh hati” melihat Datuk Adi Putra tersenyum menjawab soalan yang diberikan kepadanya iaitu selalu berwajah serius.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Instagram adpadiputra

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO]”Orang kata muka jarang senyum, Hari ni Abg Kilau senyum buat semua” – Datuk Adi Putra"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*