[VIDEO] “Bila kau jenis liat nak solat, Slow2 je dia lari” – Gelagat jebat tak nak solat buat ramai terhibur

Sebut saja nama Jebat Jayden, sememangnya ramai yang akan mengenali anak tunggal pelakon Sharnaaz Ahmad dan bekas isterinya, Noor Nabila. Walaupun sudah tidak bersama lagi tetapi Sharnaaz setiap hari meluangkan masa bersama putera kesayangannya itu.

Walaupun masih kecil tetapi Jebat mempunyai peminatnya yang tersendiri dan ramai yang suka melihat telatah comel Jebat. Mana tidaknya, baru saja berusia empat tahun, sudah petah bertutur dan Jebat juga sangat minat dengan Spiderman sehingga dibeli gelaran ‘Fiderman’ oleh ibu dan bapanya.

Baru-baru ini, sebuah rakaman video telatah Jebat yang telah dikongsikan oleh Nabila sekali lagi menjadi bualan ramai apabila Menerusi video itu, Jebat sedang berada di tepi atuknya yang sedang solat. Memang banyak sahaja gelagatnya yang mencuit hati.

Walaupun masih kecil tetapi jebat sudah diajar untuk solat tetapi bila jenis liat nak solat ni macam-macam perkara dia lakukan untuk lari dari solat seperti perlahan-lahan melarikan diri apabila atuknya itu dah mula solat. Lawak betul jebat ni, panjang akal je selalu.

Video:

@noornabila00 Jaydennn sape ajar jadi macam niiiii anak oiiiii #jebatjayden #kidsoftiktok #fyp #fypシ゚viral ♬ James Bond – Bigscreen Theme Ringtones

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kecomelan jebat bila perlahan- lahan melarikan diri dari kena solat dan ada juga yang tergelak dengan gelagat comel Jebat tu.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : Tiktok noornabila00

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Bila kau jenis liat nak solat, Slow2 je dia lari” – Gelagat jebat tak nak solat buat ramai terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*