“Kadang kadang terlupa yg Zahirah ni dah kawin,” – Netizen

Siapa sahaja yang tidak kenal pasangan selebriti popular iaitu Zahirah Macwilson dan Aiman Hakim Redza. Kehidupan peribadi mereka sering mendapat perhatian daripada kalangan warganet lebih-lebih lagi dengan kehadiran cahaya mata mereka yang pertama.

Si kecil bernama Isaac Raees itu sebelum ini dilahirkan di Perth, Australia yang merupakan lokasi kediaman keluarga pelakon wanita berkenaan. Kini, pejam celik dah setahun lebih usia permata hati kepada pasangan selebriti terkenal Zahirah Macwilson dan juga Aiman Hakim Redza itu.

Baru-baru ini Isaac sekali lagi mencvri tumpuan ramai, dimana menerusi video yang dimuat naik di laman instagram rasmi milik Zahirah, kanak-kanak itu dilihat sedang rancak menari, sambil ditemani oleh ibunya.

Selain itu, Zahirah menyatakan dirinya sudah kembali ke set penggambaran setelah sekian lama berehat, dan mengakui sentiasa merindui cahaya matanya itu ketika sedang bekerja.

“I love what I do, but since becoming a mum it’s been such a challenge to get back into it. Finally back on drama series set after 2 and a half years. I’ve been on set everyday, missing my Isaac way too much.

Coming home to him running to me, shouting “mummy!!” is my favourite part of the day,” tulis Zahirah di ruangan kapseyn.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Zahirah Macwilson (@zahirahmacwilson)

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat k tontonan, k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat Isaac dan Zahirah.

Untuk makluman, Zahirah berkahwin dengan aktor Aiman Hakim Ridza pada 20 Februari 2020 di Damansara Perdana, Selangor.

Hasil perkahwinan, pasangan ini dikurniakan seorang cahaya mata lelaki, Isaac Raees yang dilahirkan pada 5 Januari 2021 di Perth, Australia.

Komen netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber :  instagram zahirahmacwilson

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Kadang kadang terlupa yg Zahirah ni dah kawin,” – Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*