“Cerita Bukan Main Serius, Hujung-Hujung Tergelak…” -Babak Watak Erra Lafaz Cer4i, Buat Ramai Yg Terhibur

Risik Pada Hati merupakan sebuah siri drama televisyen Malaysia 2022 arahan Pali Yahya, dibintangi oleh Alif Satar, Ummi Nazeera dan Zara Zya. Siri ini telah memulakan tayangan perdana di Slot Akasia, pada 27 Jun 2022 menggantikan drama Bisik Bisik Gelora.

Drama ini mengisahkan Hayfa yang meminta Adam untuk berkahwin dengan yang lain kerana beliau tidak mampu memberikan zur!at kepadanya. Lama kelaman Adam akhirnya bersetuju menerima Aisya sebagai isteri keduanya.

Adam cuba berlaku adil dalam melaksanakan tanggungjawab sebagai seorang suami. Namun disebabkan mendengar hasvtan dari rakan dan ibunya, Hayfa membuat tindakan yang telah menghvru-har4kan hubungan antara mereka.

Dalam video klip ini menunjukkan lakonan dari Trisha Ooi yang memegang watak sebagai Erra dalam drama Risik Pada Hati, bergandingan bersama Izzue Islam, Shazia Rozaini dan Ikhwan Lein.

Di mana babak watak Nazim melaf4zkan cer4i kepada Atillia. Namun reaksi watak Erra yang ingin melaf4zkan cer4i itu juga kepada suaminya Farid, telah menghiburkan orang ramai dengan gelagatnya yang secara spontan dan selamba.

VIDEO;

KOMEN NETIZEN;

Netizen turut memberi kata-kata yang positif diruangan komen, mengatakan terhibur dengan lakonan Trisha Ooi seperti yakin melaf4zkan cer4i kepada suaminya di dalam drama Risik Pada Hati.

Drama ini telah mendapat sambutan hangat dari penonton. Perkongsian video klip di Tiktok ini dapat sambutan orang ramai sebanyak 961.9K penonton, 66.8K sukaan dan 2287 komen.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : TIKTOK / https://www.metro.rimbabara.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Cerita Bukan Main Serius, Hujung-Hujung Tergelak…” -Babak Watak Erra Lafaz Cer4i, Buat Ramai Yg Terhibur"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*