[VIDEO] K0ngsi Aksi Menari Dgn Pelakon Lelaki, Sekali Ini Yang Netizen Perasan Pada Emma Maembong

Baru-baru ini, nama pelakon Emma Maembong dan Shah Jaszle menjadi bualan ramai gara-gara aksi mesra mereka di dalam sebuah drama. Video di belakang tabir yang dikongsikan oleh pelakon lelaki itu juga turut menerima kec4man dari netizen yang menganggap ianya agak keterlaluan di mata penonton.

Difahamkan, kedua-dua pelakon ini digandingkan bersama sebagai teraju utama di dalam drama berjudul m4t1 Pucuk. Menerusi video yang dikongsikan ini, Emma Maembong dan Shah Jaszle dilihat mengenakan pakaian pengantin dan menari sambil berpelvkan mesra untuk menjayakan watak tersebut.

Aksi mesra mereka ini turut menerima krit1kan netizen terutamanya kerana status kedua-dua pelakon itu yang sudah pun berkahwin. Bukan itu sahaja, Shah Jaszle turut berkongsikan sebuah lagi video di belakang tabir yang menunjukkan babak Emma Maembong seperti menepuk pvnggung pelakon lelaki itu dari belakang.

@shahzjaszle

Susulan daripada video yang tul4r itu, kebanyakan netizen turut meluahkan rasa kurang senang melihat drama Melayu yang kini semakin menampilkan babak mesra tanpa batasan. Walaupun ia hanyalah satu lakonan semata-mata, penonton berharap para pelakon dapat menjaga sensitiviti agama dan tidak melakonkan aksi mesra seperti itu.

@shahzjaszle 

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video ini turut menimbulkan rasa tidak puas hati netizen yang menonton. Malah ada yang mengecam tindakan kedua-dua pelakon itu yang tidak menjaga batas mereka sebagai suami dan isteri kepada pasangan masing-masing.

“Kenapa cerita risik pada hati elok je takda sentuh sentuh, baik laki orang baik bini orang. Ini lain macam.”

emma maembong

“Laki orang and bini orang.”

shah jaszle

“Kalau laki aku buat macam ni and aku buat macam ni. Baik tak yah kahwin…”

komen

“Weh laki and bini diorang tak jealous ke. Kalau aku ni dah mengamuk meroyan dah.”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] K0ngsi Aksi Menari Dgn Pelakon Lelaki, Sekali Ini Yang Netizen Perasan Pada Emma Maembong"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*