Tampil Tidak Bertudung, Ini Kenyataan Elyana Buat Ramai Tergamam!

TINDAKAN penyanyi Elyana memuat naik foto memperlihatkan dirinya tidak lagi mengenakan hijab pada Sabtu lalu mencetvskan pertanyaan dan spekulasi peminat.

Bagaimanapun kehadiran Elyana ketika mengadakan persembahan di sebuah acara tanpa memakai tudung pada Selesa sekaligus menges4hkan desas-desvs penyanyi itu tidak lagi memakai tudung.

Ditemui media pada acara itu, Elyana atau Erneelya Elyana Emrizal, 35, bagaimanapun enggan mengulas lanjut mengenai tindakannya melepas tudung kerana tidak mahu kisah itu dipanjangkan.

Nama Elyana menjadi sebutan sebelum ini kerana berbalah dengan netizen.

Nama Elyana menjadi sebutan sebelum ini kerana berb4lah dengan net1zen.

“Saya ambil keputusan untuk tidak menjelaskan apa-apa. Selagi saya buka mulut, macam-macam cerita yang tidak masuk akal akan timbul.

“Demi menjaga jiwa sendiri, saya tidak mahu terangkan apa-apa,” katanya.

Nekad dengan keputusannya itu, Elyana memberitahu dia juga tidak peduli dengan kata-kata kec4man netizen yang akan diterimanya berhubung tindakannya tersebut.

Sebaliknya kata penyanyi lagu Kalis Rindu ini, apa yang dilaluinya adalah satu proses kehidupan dan tidak pernah menyes4l dengan keputusan tersebut.

“Ini adalah proses kehidupan, saya tidak pernah menyes4l. Sekarang ini saya buat yang saya fikirkan saya mahu buat. Baik atau buruk saya akan tanggung sendiri.

Selagi saya buka mulut, macam-macam cerita yang tidak masuk akal akan timbul

ELYANA

PENYANYI

“Selama ini saya pentingkan orang lain sehingga terlupa diri sendiri. Inilah saya. Jika ada boleh terima… Alhamdulillah. Namun jika tidak saya tak boleh cakap apa,” jelasnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Elyana Official Fans Club (@elofcbyelyana)

Ahad lalu, menjawab persoalan mengenai perkara berkenaan kepada sebuah portal, Elyana berkata ia adalah gambar lama dan tindakannya memuat naik foto itu kerana tiada bahan baru.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : mStar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tampil Tidak Bertudung, Ini Kenyataan Elyana Buat Ramai Tergamam!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*