[VIDEO] “Saya rindu ayah saya cikgu” – Ramai seb4k baca kisah pelajar yang baru keh1langan ayahnya minggu lalu

Pemerg1an insan tersayang yang pergi buat selama lamanya adalah pengalaman pahit dan sed1h buat semua orang. Tetapi itulah hakikat kehidupan iaitu setiap yang bernafas mesti akan pergi tidak kira cepat ataupun lambat kerana itulah lumrah kehidupan.

Tambah lagi di usia yang masih kecil dan masih tidak mengerti dengan jelas apa itu kehilangan dan pemerg1an tetapi harus menerima kenyataan bahawa insan yang paling rapat dan paling disayangi oleh mereka telah kembali kepada PenciptaNYA.

Sebuah video telah dimuatnaik di laman Instagram iaitu sedang memaparkan k3$ed1han seorang kanak-kanak lelaki yang sedang menyuapkan makanan tetapi dalam masa yang sama menangis teresak-esak kerana merindui ayahnya yang baru men1nggal dunia pada minggu lepas.

Menurut rakan kepada adik itu, dia menangis apabila teringat akan pemerg1an ayahnya itu dan kini hanya mampu melihat kawan-kawannya yang lain dijemput oleh ayah mereka. Sedangkan dulu dia juga selalu dijemput pulang dari sekolah oleh arw4h ayahnya. Kerinduan itu membuatkan dia menangis tidak terhenti dan apabila sedang makan pun masih menangis.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Hot FM 🇲🇾 (@hotfm976)

Menjengah ke ruangan komen pula ramai warganet yang memberikan kata- kata semangat kepada adik yang k3$ed1han itu. Ada juga yang mengucapkan takziah atas pemerg1an insan tersayangnya dan ramai juga yang berkongsikan pengalaman pemerg1an insan tersayang mereka.

Komen Netizen:

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://www.instagram.com/hotfm976/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Saya rindu ayah saya cikgu” – Ramai seb4k baca kisah pelajar yang baru keh1langan ayahnya minggu lalu"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*