Tiba2 Kongsi Video Bek4s Isteri Di TikTok, Usahawan Pernah Bu4ng Isteri Dari Syarikat Dis1ndir Netizen

Kira-kira setahun yang lalu, pernah tular kisah seorang founder wanita yang dibuang daripada syarikat oleh suaminya sendiri setelah mereka sama-sama membangunkan empayar tersebut. Tak lama selepas itu, wanita terbabit yang dikenali sebagai Nuramirah telahpun sah bercer4i dengan suaminya yang juga pemilik jenama pakaian Elrah iaitu El Azman. bekas isteri dah ada pengganti.

Namun begitu, menerusi Instagram Nuramirah, dia dilihat seakan sudah menemui pengganti apabila ramai yang mendoakan supaya wanita itu segera bertemu j0doh dengan jejaka yang kerap dikongsikan di media sosial. Tiba2 bekas suami bagi gift Akan tetapi, sejak semalam tular di media s0sial terutamanya di Tikt0k apabila bekas suaminya memuat naik rakaman video Nuramirah dengan menunjukangift yang diberikan kepada bekas isterinya itu.

Nak cari perhatian ke? Perkongsian tersebut telah menjadi bualan netizen yang pelik dengan tindakan lelaki terbabit. Rata-rata mereka menudvh yang El Azman seakan cuba meraih kembali perhatian bekas isteri kerana sebelum ini ramai yang mengikuti kisah rumah tangga mereka. Akan tetapi ada juga yang merasakan apa yang dilakukan lelaki itu sebagai satu bentuk marketing bagi mel0njak semula namanya selepas lsu pencer4ian tempoh hari.

Namun begitu, menerusi komen-komen yang diperoleh daripada netizen, dikhabarkan yang Nuramirah bakal bernik4h lagi tidak lama lagi dengan lelaki yang ker4p ada di media s0sialnya sejak kebelakangan ini. Walau bagaimanapun, tindakan yang dilakukan bekas suami dengan berkongsi video itu tidak ada sebarang penjelasan lagi dan mungkin dia sekadar bergvrau sebagai seorang kawan.

Terdahulu, kisah founder wanita terbabit yang dibu4ng daripada syarikat yang dibangunkan bersama suami telah menjadi topik perbualan netizen susulan ramai yang mengasihaninya. Kebanyakan mereka berasa simpat dengan nasib men1mpa wanita berkenaan yang dibu4ng selepas jenama tersebut mendapat sambutan meluas sehingga mengubah mereka menjadi senang.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nur Amirah™ (@nuramirah11)

Sumber :TikTok Elazman, nuramirah111

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : mediakita.dnq

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Tiba2 Kongsi Video Bek4s Isteri Di TikTok, Usahawan Pernah Bu4ng Isteri Dari Syarikat Dis1ndir Netizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*