“Dengar Sebut AYAH Je…” Reaksi Hamzah Susun Gambar Arwh Abam, Buat Ramai Trsentvh

Tanggal 10 Februari 2020, rakyat Malaysia telah dikejvtkan dengan pemergian pelawak terkenal, Allhyarham Abam Bocey. Berita tersebut sememangnya memberi kes4n kepada kenalan rapat serta ahli keluarga terutamanya isteri tercinta, Nor Hidayah dan anak mereka yang baru berusia 9 bulan ketika itu.Bahagia walaupun pernah divji…Bangklt mencari rezeki dan anak jadi penguat semangat.

Meskipun dahulu pernah alami kemelut bersama adik ipar, Ali Puteh, Hidayah tetap kelihatan bahagia membesarkan Hamzah seorang diri. Kehil4ngan suami tercinta itu dijadikan sebagai penguat semangat buatnya apabila dia dilihat aktif lakukan bisnes untuk menampung perbelanjaan sekeluarga. Susun gambar ayah dekat beg duit ibu, pandai anak ibu ni. Namun baru-baru ini, Hidayah telah berkongsikan satu video di Inst4gram yang cukup sed1h.

Hamzah terlihat menyusun gambar Allahyarham Abam ke dalam dompet milik ibunya. Kanak-kanak yang berusia tiga tahun itu seakan masih mengingati ayahnya walaupun tidak mengerti apa-apa. Sejak dimuat naik, rakaman itu berjaya meraih Iebih puluhan ribu tontonan daripada netizen. Comelnya Hamzah, sebak rasa…semoga membesar dengan sihat dan berjaya. Meninjau ke ruangan komen, rata-rata netizen memuji gelagat anaknya yang comel.

Selain itu, ada juga Iuahkan rasa sed1h seakan-akan memahami situasi Hamzah dan mend0akan agar dia membesar dengan sihat serta berjaya. Susulan ini, Siti Nurhidayah mengusahakan perniagaan cempedak goreng di tepi jalan sejak Julai lalu bagi mengumpul duit untuk membuka sebuah kedai makan suatu hari nanti. Siti Nurhidayah, berkata, hasrat itu pernah disuarakan arw4h suaminya itu yang mer4ncang membuka sebuah kedai makan yang menyediakan menu masakan p4nas.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by hidayah_hamzah (@hidayah_hamzahh)

Bagaimanapun, katanya, hasrat itu tertangguh kerana anak mereka, Syed Uthman Hamzah Al-Juffrey Syed Umar Mokhtar Al-Juffrey ketika itu masih b4yi. “Arw4h memang merancang hendak membuka sebuah kedai makan tapi hasratnya tidak kesampaian apabila dia terlebih dahulu menemui Il4hi. “Saya berusaha sedikit demi sedikit mengumpul duit dan kudrat yang ada untuk merealisasikan hasrat arw4h suami dan seterusnya mengembangkan perniagaan kami,” katanya.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : mediakita / sinar harian.

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Dengar Sebut AYAH Je…” Reaksi Hamzah Susun Gambar Arwh Abam, Buat Ramai Trsentvh"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*