[VIDEO] Shuib Akhirnya Bersuara Tntang Hubungan Sebenar Dia Dan Watie Buatkn Ramai Trkejut

Kuala Lumpur – Sebelum ini, pelawak Shuib Sepahtu mengakui dirinya kini sedang mengenal hati budi seseorang. Bagaimanapun, Shuib berkata mereka masih dalam proses berkenalan.

Shuib turut mend.edahkan wanita tersebut hanya orang biasa dan bukan dalam kalangan industri seni serta merupakan pilihan ibunya.

Baru-baru ini, netizen seolah menghidu hu.bungan Shuib dengan seorang usahawan yang dikenali dengan nama Watie Hanifiah.

Shuib Tampil Jelaskan

Kisah cinta Shuib sering menjadi tanda tanya peminat sehinggakan timbul pelbagai s.pekulasi mengaitkan pelawak dan penyampai radio Suria FM itu dengan beberapa wanita.

Terbaharu, Shuib dikatakan rapat dengan seorang usahawan iaitu Watie Hanifiah selepas pengguna Tik.Tok memb.ongkar kod ra.hsia kononnya mereka mempunyai hubungan cinta.

Menerusi video yang dimuat naik di platform itu, pemilik akaun TikTok menggunakan nama farahana mend.akwa mereka tampil sedondon ketika menghadiri beberapa buah konsert baru-baru ini.

Shuib dan Watie dilihat mengenakan busana kuning mustad ketika menghadiri Konsert Anuar Zain dan Ziana Zain Live in Kuala Lumpur 2022 pada Ogos lalu selain mengenakan jaket k.ulit hitam ketika hadir ke konsert A.nniversary Tour30 Years of Dewa19, Jumaat lalu.

Mengulas mengenai d.akwaan terbaharu itu, Shuib menjelaskan ia kebetulan dan berkemungkinan ada wanita lain turut berpakaian sedondon dengannya.

Pada konsert Dewa saya pakai jaket hitam dipadankan dengan kemejaT putih, kalau konsert biasanya macam itu. Ada baju hitam, baju putih mungkin kebetulan sama.

“Wallahualam, ada wanita lain yang memakai baju sama dengan saya juga. Tapi mungkin orang saja nak mengusik,” katanya.

Bercakap lanjut mengenai Watie, Shuib enggan mengulas lanjut mengenai d.akwaan kononnya usahawan itu adalah wanita dimaksudkan sebagai pilihan ibunya.

Saya rasa netizen lebih pandai daripada saya, lebih da.hsyat daripada peny.iasat. Saya tidak mahu komen apa-apa dengan apa yang mereka anggap.

“Kalau sudah sampai tahap keterlaluan, baru saya beritahu apa yang betul dan sebaliknya,” katanya.

Dalam pada itu, Shuib p.elik apabila orang luar lebih tahu tentang kehidupan peribadinya selain cuba menentukan dengan siapa dia boleh berkawan.

Tidak m.arah dengan usikan yang dibuat namun Shuib berharap netizen berfikir tentang soal perasaan dirinya dan empat anaknya yang masih kecil.

Itulah kehidupan ini penuh dengan kejutan, d.ugaan dan ujian. Kita tidak akan tahu apa akan berlaku. Tapi itulah, kadang-kadang terasa sedih apabila kehidupan saya ditentukan orang luar.

“Saya tak m.arah tapi kehidupan kita, biarlah kita yang tentukan sendiri,” ujarnya.

Tambah Shuib, dia sendiri masih dalam keadaan kesedihan selepas kehilangan isteri kesayangan, Allahyarham Siti Sarah Raisudin tahun lalu dan masih mencari rentak dalam hidup.

Kredit : Mstar/IG/OnlineMalaya

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : newzcare

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Shuib Akhirnya Bersuara Tntang Hubungan Sebenar Dia Dan Watie Buatkn Ramai Trkejut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*