[VIDEO] “Bagi isteri makan dulu, baru kita makan…” – Perkongsian Video Datuk Khalid Suap Tokti & Anak-Anak Tarik Perhatian Ramai

Baru – baru ini, keluarga Datuk Seri Siti Nurhaliza bersama anak menantunya menyambut ulangtahun kelahiran anak bongsu Datuk Khalid Jiwa di sebuah restoran. 

Apa yang menarik perhatian ramai adalah ketika mereka sedang menjamu selera di restoran tersebut, dimana Datuk Khalid menyuap makanan kepada mereka yang ada di mejanya. 

Bermula dengan isterinya, Datuk Siti dan kemudian anak – anak lelakinya dan kemudian barulah dua orang menantunya iaitu Izara Aishah dan Tya Ariffin. 

Video tersebut dimuat naik oleh sal4h seorang pengguna TikTok dan telah ditonton oleh 300 ribu orang dan hampir 18 ribu tanda suka. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Tya Arifin (@tyaarifinnw)

Dalam pada itu, Datuk Khalid juga sempat memberi pesan kepada tiga orang anaknya dimana kita mendahului isteri makan barulah kita makan. 

“Bagi isteri makan dulu baru kita makan,” ucap Datuk Khalid. 

Menjengah ke ruangan komen, rata – rata warganet turut memuji cara layanan Datuk Khalid terhadap Datuk Siti serta anak dan menantunya. 

Bapa mertua suap menantu perempuan.. Bertuah Izara & Tya dapat bapa mertua penyayang.

Selain dato Yusof, rupanya Dato K pun ayah dan ayah mentua yang penyayang dan baik..beruntungnya.

Bagus Dato K sambil tu ank2 akn ikut contoh ayah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://beritaawani.com/, sinarviral.com

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] “Bagi isteri makan dulu, baru kita makan…” – Perkongsian Video Datuk Khalid Suap Tokti & Anak-Anak Tarik Perhatian Ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*