“Melatah versi halal” – Gelagat perempuan melatah cuit hati ramai

Melatah merupakan perilaku spontan yang tanpa dirancang bila diusik oleh orang sekeliling. Perbuatan ini biasanya disebabkan orang sekeliling yang suka mengusik orang yang melatah ini. Individu yang melatah ini juga akan melatah biarpun diusik hanya sedikit.

Selalunya individu yang mempunyai peny4kit “latah” ini selalu kena kacau dengan kawan- kawan atau keluarga mereka kerana apabila mereka berada dalam situasi latah itu, ianya menjadi satu situasi yang mana semua orang akan ketawa melihatnya.

Tetapi sebenarnya ada juga individu yang hanya melatah apabila disak4t atau dikejutkan seperti disergah secara tiba- tiba yang juga dialami oleh seorang wanita yang berasal dari Kazakhstan ini yang disergah oleh kawannya yang sembunyi di sebalik dinding pintu di rumahnya.

Walaupun sedang melatah tetapi apa yang boleh dipuji adalah wanita itu tidak mengeluarkan perkataan yang tidak elok tetapi sebaliknya menyebut “Astaghfirullah” “MaashaAllah” dan “Subhanallah” seperti yang boleh dilihat pada video yang dimuatnaik di akaun Tik Tik beliau.

Video:

@baxitzhamal_11 Қайырлы күн деген осындай го😂#бахытжамалтоп ♬ оригинальный звук – Insta:Baxitzhamal_11

Ketika diterjah ke ruangan komen, ramai yang memuji lontaran ayat yang cukup baik walaupun sedang melatah kerana biasanya masyarakat kita kalau melatah ini, perkataan spontan yang keluar adalah panggilan emak atau menjer1t.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Melatah versi halal” – Gelagat perempuan melatah cuit hati ramai"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*