Lepas 10 Tahun Akhirnya Along Cham Tampil B0ngkarkan Sesuatu Tentang Bek4s Isterinya.

Along Cham bersama anak lelaki tunggalnya, Ahmad Danial. PELAWAK Along (Cham) memilih untuk menghantar anaknya Ahmad Danial yang berusia tujuh tahun mendapat pendidikan agama di sebuah madrasah di Johor Bahru. Along atau Muhammad Nizamuddin Ahmad, 35, berkata, dia mahu anaknya kuat untuk berdepan segala cabaran yang bakal ditempuhi pada masa hadapan.

“Saya mahu dia dapat ilmu seimbang dua dan akh1irat sebagai bekalan besar nanti. Along sentiasa mengingatkan anaknya agar menghorm@ti ibunya. “Kita tahu dunia sekarang penuh cabaran terutama apabila ada media sosial. Saya mahu dia kuat bila berdepan dengan masal4h.

“Dia pun semakin membesar dan saya pasti satu hari nanti dia akan tahu sejarah perpisahan saya dan ibunya yang ada di internet. Saya nak dia kuat bila tahu perkara itu,” ujarnya kepada mStar Online. Along ditemui pada majlis pelanc4ran filem pertama Mawi berjudul Tiada Tajuk di Sogo pada Jumaat.

Tinggal kenangan… Along tidak menyimpan dend$m terhadap Zila. Sementara itu, Along berkata, dia sudah memaafkan dan tidak menyimpan sebarang dend4m terhadap bek4s isterinya, Zila Seeron. Katanya, dia sentiasa menginggatkan anaknya bahawa wanita itu adalah ibu kandung dan wajib untuk dihorm@ti.

“Saya dah maafkan dia dan mulakan kehidupan baharu. Anak bawah jagaan saya tapi dia boleh datang bila-bila masa untuk tengok. “Saya pun sentiasa cakap dekat Danial apa pun yang berlaku syurga di bawah kaki ibu,” ujarnya. Along pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi yang juga bek4s bintang Akademi Fantasia 4 (AF4), Zila Seeron, 30 pada 23 Januari 2010.

Pada 13 Ogos 2016, isteri pelawak ini dit4han sepasukan pegawai penguatkuasa, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) atastangkap basah. Pasangan ini kemudian mengambil keputusan berc3rai tal4k satu pada 29 Ogos 2016 dan hasil perkahwinan itu dikurniakan seorang anak lelaki, Ahmad Danial.

 

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Sumber mstar

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Lepas 10 Tahun Akhirnya Along Cham Tampil B0ngkarkan Sesuatu Tentang Bek4s Isterinya."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*