Pelajar Malaysia Di Manchester Kritlkal, Terlibat Kemalngan Basikal Dengan Bas

Seorang pelajar Malaysia yang sedang menuntut di Universiti Manchester, England, dikenali sebagai Nur Izzah Mohd Shokri,  telah terlibat dengan satu kemala.ngan di Wilmslow Road, Rusholme. Lapor Manchester Evening News, man.gsa ketika itu sedang menunggang basikal sebelum bertem.bung dengan sebuah bas.

Man.gsa yang berusia 20 tahun, dilaporkan kriti.kal ak.ibat menga.lami keceder.aan pa.rah di bahagian kepala, dan da.danya tertu.suk akibat kemal.angan itu. Dia kini, sedang mendapat rawat.an di Salforfd Royal Hospital..

Kejadian tersebut berlaku 28 Disember yang lalu, kira-kira jam 4.25 petang waktu tempatan, man.gsa ketika itu, sedang menunggang sebuah basikal sebelum dihen.tam dengan sebuah bas. Pihak polis ketika dihubungi, mengesahkan berlakunya kemal.angan yang melibatkan sebuah bas dan basikal.

Menurut sumber, man.gsa kini, berada dalam keadaan yang stabil. Dilaporkan, tiada sebarang pembeda.han yang dilakukan berikutan keadaan mang.sa yang masih dalam ko.ma. Kini, pihak hospital masih menunggu tindak balas daripada badannya untuk rawa.tan selanjutnya.

Menerusi tweet yang dikirim oleh seorang pengguna dikenali sebagai Angin Kencang, meminta supaya rakyat Malaysia mendoakan supaya man.gsa kembali sembuh seperti sedia kala. Perkongsian tersebut telah dibanj1ri dengan luahan warganet yang turut bersimpati dengan apa yang telah menimpa man.gsa.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Tube Viral

Sumber: Manchester Evening News Angin Kencang via Ohbulan

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Pelajar Malaysia Di Manchester Kritlkal, Terlibat Kemalngan Basikal Dengan Bas"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*