[VIDEO] Selepas 2 Tahun Gadvh, Zarina Anjoulie & Fathia Latiff Kembali Berjumpa, Ridzokumura Dedah Apa Yg Terjadi

Selepas dua tahun bermasam muka dan pernah saling berbalas kenyataan di media sosial, akhirnya selebriti yang penuh kontroversi, Zarina Anjoulie dan Fathia Latiff kembali menjalinkan persahabatan.

Masing-masing yang tak pernah lari dari kisah sensasi dilihat duduk bersama dan saling berbual mesra sambil  memegang telefon masing-masing berkongsi cerita.

Dah berbaik lepas 2 tahun berg4duh

Hal ini didedahlan oleh pendandan rambut terkenal. Ridzokumura di Instagramnya apabila memuat naik video rakan karib itu sedang duduk berbual.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by RidzOkumura Salon (@ridzokumura)

Fathia ajak Anju belajar agama

Dalam perkongsian tersebut, jelas Ridzokumura dia menzahirkan rasa syukur diatas hubungan persahabatan yang kembali terjalin antara Zarina Anjoulie dan juga Fathia.

Dia juga memaklumkan bahawa Fathia ingin membantu Anju untuk sama-sama mendalami agama selepas ini.

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen diruangan Instagram pendandan rambut itu dengan menzahirkan rasa syukur diatas khabar gembira ni.

Mereka juga mendoakan agar urusan dua selebriti tersebut dipermudahkan dan hubungan mereka kembali pulih seperti sebelum ini.

 

Sumber: Ridzokumura

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://www.motifviral.dnqj.my/2021/02/01/video-dah-kembali-berbaik-fathia-latiff-ajk-zarina-anjoulie-belajar-agma/

 

Apa komen anda?

Be the first to comment on "[VIDEO] Selepas 2 Tahun Gadvh, Zarina Anjoulie & Fathia Latiff Kembali Berjumpa, Ridzokumura Dedah Apa Yg Terjadi"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*