Adrea Abdullah Dan Zul Sah Bercer4i! Ini puncanya

“Saya Dah Tak Tah4n!” – Masih Dalam edah, Adrea Abdullah Dan Zul Selamat Sah Bercer4iPelakon filem Blok 404, Adrea Abdullah menges4hkan dirinya kembali bergelar ibu tunggal setelah perkahwinannya dengan Zul Selamat berakhir kira-kira dua bulan lalu.

Dilihat memadamkan semua gambar mereka di media sos1al, Adrea atau Nik Adrea Nik Abdullah, 45, mengatakan mentalnya dider4 setelah tiga tahun dinikahi pemuda berusia 32 tahun itu.

Jurang usia sebanyak 13 tahun antara Zul dan Adrea dipercayai menjadi faktor percer4ian.

“Ya, mulanya memang saya bahagia melayari bahtera rumah tangga di dua tahun pertama perkahwinan kami. Namun hubungan kami mulai dingin sejak hujung tahun lalu.

“Menyedari hal itu, saya berusaha sedaya upaya untuk menyelamatkannya, tetapi nampaknya usaha itu hanya dari sebelah pihak sahaja,” akuinya yang berguguran air mata.

Enggan perasaannya terus dipermainkan Zul yang dianggap tidak menghargai usahanya, Adrea tekad meminta agar dicer4ikan.

“Kami baru dua bulan bercer4i dan saya masih dalam tempoh idah. Saya lega selepas semua penderit4an dilalui selama ini berakhir,” jelasnya.

Mengikat tali pertunangan pada 18 Ogos 2017, pasangan berkenaan kemudiannya bernikah pada 9 Jun 2018, namun tidak dikurniakan cahaya mata.

Tidak mahu membebankan dirinya dengan perceraian yang terjadi, Adrea memilih untuk aktif berkarya dan akan menerbit serta mengacarakan sebuah program TV dalam masa terdekat.

Katanya, rancangan berjudul Dekorasi Berinspirasi itu akan disiarkan di TV1 dan ia telah pun memasuki musim kedua penerbitannya.

Mengikat tali pertunangan pada 18 Ogos 2017, pasangan berkenaan kemudiannya bernikah pada 9 Jun 2018, namun tidak dikurniakan cahaya mata.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : dnq.pw

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Adrea Abdullah Dan Zul Sah Bercer4i! Ini puncanya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*