Radio Putar Lagu Arwh Siti Sarah, Shuib Tarik Nafas Kawal Em0si. Lihat Apa Terjadi..

Kehadiran Shuib di konti Suria FM dilihat memeriahkan lagi Segmen Pagi radio tersebut apabila digandingkan bersama Ajak Shiro serta Suraya Borhan. Berpaling ketika dengar lagu arwh isteri.

Namun begitu, menerusi perkongsian Ajak Shiro di akaun Instagramnnya pagi tadi, dia telah memuat naik reaksi rakannya Shuib ketika selebriti itu memalingkan muka sewaktu lagu dendangan Allahyrham isterinya, Siti Sarah Raissuddin ke udara.

Dalam muat naik itu, Ajak sempat berkongsi kata-kata yang dinyatakan Shuib berkaitan hubungan suami dan isteri dan pastinya ia ada kena mengena dengan kisahnya bersama arwah. “Kalau isteri kita mengidam, Suami usahalah sebaiknya tunaikan..Barangkali itu adalah permintaan terakhir dia…” Shuib “Kau cekik air mata aku pagi2 Jak”

Melihat posting tersebut, Shuib sempat meninggalkan komen mengatakan yang Ajak telah membuatkan air matanya keluar diawal pagi dan rakannya membalas bahawa dia lagi kejam kerana boleh membuat orang tertawa disaat masing-masing sebak. Berat nafas yang dihembus tu

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata warganet telah meninggalkan maklum balas dengan memahami apa yang dirasakan oleh Shuib ketika itu. Mereka juga perasan bahawa pelawak itu seakan menahan tangis dengan menarik nafas dalam-dalam sambil tersenyum kelat ketika mendengar lagu arwah isterinya dimainkan di radio.

Pagi tadi, Ajak, Shuib dan Soraya telah berbual mengenai topik ibu-ibu hamil yang mengidam. Pelbagai cerita menarik diperoleh daripada para pendengar yang menghubungi mereka di konti dan ada diantaranya turut terdengar sedih.

Sumber: Instagram Ajak Shiro

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : RESEPI KAMPUNG

Apa komen anda?

Be the first to comment on "Radio Putar Lagu Arwh Siti Sarah, Shuib Tarik Nafas Kawal Em0si. Lihat Apa Terjadi.."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*