“Sudah 3 Hari Ayla Dan Ayden Ditahan Di Hοspital…” – Anak Kembar Alieff Irfan Dimasukkan Ke Hοspital, Rupanya Ini Sebabnya

Pada 31 Ogos lalu, isteri kepada Youtuber terkenal Alieff Irfan iaitu Nurul Nabilah atau mesra dipanggil Bella telah selamat melahirkan bayi kembar.

Menamakan anak – anak mereka dengan Ayden Maleeq dan Alya Malaiqa, kedua – dua bayi serta ibu dalam keadaan baik meskipun Bella terpak’sa menjalani ‘emer’gεncy czεr’.

Baru – baru ini Bella dan anak – anak sudah dibenarkan pulang ke rumah setelah beberapa hari tinggal di pusat peru’batan.

Terbaru, menerusi perkongsian di Instagram anak – anak mereka iaitu @twins_aylaayden, Bella memaklumkan bahawa kedua – dua anak mereka terpak’sa dita’han di hοs’pital akib4t pen’y4kit kuning.

Menurutnya, Ayla dan Ayden sudah tiga hari dita’han kerana kuning serta menitip doa supaya diberi kesembuhan kepada anak – anaknya.

“Rindu twins. 3 hari dah kena ta’han kat hοs’pital sebab kuning . Semoga ayla & ayden cepat sihat & sentiasa dilindungi Allah swt,” tulisnya.

Meninjau ke ruangan komen, rata – rata warganet turut mendoakan kesembuhan kepada kedua – dua anak Bella dan Alieff.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook TrexMedia

Sumber : https://beritaawani.com/

Apa komen anda?

Be the first to comment on "“Sudah 3 Hari Ayla Dan Ayden Ditahan Di Hοspital…” – Anak Kembar Alieff Irfan Dimasukkan Ke Hοspital, Rupanya Ini Sebabnya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*